25 Nisan 2008 Cuma



2 gündür yazamamıştım yine geldiğimden beri çamaşır yıkıyorum ne çok şey götürmüşüm hadi çamaşıra girmişken perdeleride aldım ee camlarada bir el atıyım temiz temiz asıyım perdeleri dedim bir yandanda kurstaki sınav işime uğüraşıyorum bir türlü zürafa denilen nakışı yapamadım neyse işte oda olduda birde gezmeye gittim dün oldu bu vakit ........
bu resimler kızımın 23 nisanda oyanadığı üsküdara gider iken oyununudan bazı kareler okadar güzeldiki kutlamalar harikaydı açıkçası kızımın yapacağını beklemiyordum hata yapmışım kızıma güvenmememekle çünkü evde hiç bahsetmiyor oynamıyordu habire 23 nisanda görürüsün diyordu bana en çok ta müziği kızımın müzik setinden duyduğu gibi söyelemesi beni öldürdü önce yanlış sandım fakat sesi dinleyince bütün çocukların yanlış anladığının farkına vardım şimdi sözleri yazıyım size

üsküdara gider iken aldıda bir yağmur .....
katibime kolalıda gömlek ne güzel yaraşır..... diyeceği yerde

nadirime kel nadirim ...... diye devam ediyor çocuk işte bir türlü doğruyu öğrenemedi bide bana kızıyor sen bilmiyorsun diye
burdan bütün çocukların MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ÜMÜZÜN çocuklara armağan ettiği bu bayramı bende kutluyorum tekrar . çok duygulandım inanın açılışta ÖNCE SAYGI DURUŞU YAPILDI VE okunan İSTİKLAL MARŞIMIZ herkesi büyüledi bence ,dünyada varmı acaba okunurken bu kadar geçmişine minnet duyduran milli marşlar hep bir ağızdan söyledi veliler yine anladıkki bizi kimse bölemez buna gücü yetmez
NE MUTLU BANAKİ TÜRKÜM TÜRK DOĞMUŞUM SEVGİLİ ATAMIZ SEN RAHAT UYU KİMSENİN BİZİ BÖLMEYE GÜCÜ YETMEYECEK NE YAPILIRSA YAPILSIN

HEPİNİZE SEVGİLER

Hiç yorum yok: