29 Haziran 2010 Salı













herkese merhabalar çok uzun zaman oldu yazmayalı resimler ekleyemedim çok işim vardı çokkk hayatımıza yeni renkler girmeye başladı küçücük kızım büyüdü 3. sınıfa geçti bile zaman su gibi akıp geçti onu anasınıfına yazdırdığım günü hatırlıyorum sanki elimden uçup gitmişti evet şimdiii kocaman oldu ailemize yeni bir üye daha geliyor şuan 23 haftalığız ablasının doğum gününe kanatlarını takıp koşarak kardeşi gelicek inşallah bekliyoruz zor bir 5 ay geçirdim yaş ilerledikçe hamilelik zor oluyormuş açıkçası bu bebeği kabullenmek benim için zor oldu çünkü kızıma çok alışmışım onunla zaman geçirmeye etrafımda olmasına .zor olsada karnımda kıpırtılar hissetmeye başlayınca evet zamanıymış geç bile kalmışım bu heyecan için dedim bebek kokusunu özlemişiz bakalım bekliyoruz son 3.5 ayyyyy şimdiden ellerim ayaklarım şişti Allahım yardım ettide havalar biraz soğudu rahatladım yoksa bütün yaz bu şekilde nasıl geçerdi bilmiyorum.
Bu arada arkadaşlar ben artık buraya fazla resim eklemiyorum daha çok picasadayım orası daha rahat tam adresi bir ara yazarım ama google den picasa.web diye yazarsanız ve gelen çubuğada iğne oyası veya şiş dantel yazıp arattırırısanız münevver olarak gelen albüm benimki oluyor tavsiye ederim hepinize sevgiler


Bu arada annekediii, sedefffff, ilknur ablacımmmm, fulya ablacımmm,yüksel ablacım nerelerdesiniz yeni adreslerinizi bana yazarmısınız çok özledim sohbet etmeyi. Aliye ablacım seni bu aralar ziyaret ediyorum çok güzel işler ekliorsun ha bu arada msn e girmeyeli heralde bir 6 ay olmuştur adresimi bile unuttum geçen aklıma geldi bu senede iğne oyası kursuna devam ettim sergi resimlerini bir ara eklicem seni de çok öpüyorum .

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar Munucu'ğum özlettin kendini bende mayıs tan itibaren evde badana boya tadilat derken pc başına 5 dk. oturup kaçıyorum.yani zamanım olmuyor.Ama sana çok sevindim bebişe Allah kurtarsın analı babalı büyüsün inşallah. Okula giden kızını da seni de çok öpüyorum. Kendine,bebişe ve tabiki koca kızına da iyi bak Allaha emanet olun.Aliye
www.e1y3.blogcu.com
www.aliyevideo.blogspot.com

yorgunkedi.blogspot.com dedi ki...

Özledim :(