21 Ağustos 2008 Perşembe


evetttt bu resimlerim hepsi kayserinin bir ilçesi olarak bilinen yahyalıya ait gerçi oraya gidince adananın bir ilçesi olduğunu düşünüyorsunuz bir an çünkü adana aladağlar milli parkına ait ama olsun ne diyeyim resimler oratada bir giden pişman bir gitmeyen yahyalı kapuzbaşı şelalesinin kayseriye uzaklığı 170 km bunun 100km çok rahat önce kayseriden çıkıp incesu ve yeşilhisarı geçiyorsunuz sonra yahyalı ve sonra ver elini 2 saat süren bir dağ yolu dön dön dönnnn atık bayılmak üzereyken dağın orasından burasından fışkıran bu muhteşem eşi bulunmaz tabiat olayını görüp ferahlıyorsunuz tabiii oturacak bir yer bulursanız o güzellikleri görüpte pişman olmak ben nasıl geldim nasıl dönücez demek aklınıza gelmiyor. oturduğunuz kayaların dibinden sular habire kaynıyor ve içinde durup resim çekinmek bir yana elinizi yüzünüzü bile zor yıkıyorsunuz su okadar soğukki anlatamam eşimin resmini çekmiştim aşağıdaki resimde orda durmak 2 dk. sının aldı ama inince ayaklarını hissetmiyordu işte böyleee devamı var mutlaka görün derim buraları








ben geldimmmm aslında geleli 3 4 gün oldu ama evin temizliği ıvır zıvır bir türlü yzamadım sizlere kayseride güzel vakit geçirdik gezdik düğünlere nişanlara katıldık şallar ördümmm yeni modeller buldummm hadi size biraz resim ekleyim şalımın resminide akşama eklerim artık öpüyorum sizleri en kısa zamanda hepinize tek tek uğrayıp birer çay içerim artık sevgiler






sevgili kuzenim sana bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.ben kayseride okurken alperde adapazarındaokuyordu ama her geldiğinde beni arar sorar mutlaka gelirdi

Hiç yorum yok: