24 Ağustos 2008 Pazar


bakın yandada böye bişey yapmışlar bunuda netten buldum ama ben çeviremedim size bir fikir(alttaki bu bizim kurstan arkadaşın ördüğü şalın masası yani modelin orjinali)


bu şalın örjinali aslında 5 şiş ile yapılan bir masa örtüsü onuda yayınlayacağım ama ozaman bir arkadaşım yapmıştı benim aklımada niye bunu şala çevirmeyelim diye bişeyler gelmişti evdeki ipimle öylesine başlamıştım olmazsa söker atarım diye aaa oldu hemde sattım bile şimdi aynısından arkadaşıma hediye örüyorum bitmek üzere 3 4 gün sonra yayınlarım resimdekinden daha şık duruyor emin olun.geçenlerde nette gezerken ördüğüm şalı buldum ve çok hoşuma gitti şifre bilenler yapabilir modeli 4 şişe değilde 2 şişe başlıyoruz 49 sıraya kadar normal örüyoruz 49. sıradan sonra 27. sıraya tekrar dönüp tekrar etmeye başılyoruz her 49 a geldiğimizde 27 dönüyoruz anlamayan olursa yine yazarım sorabilirsiniz

1 yorum:

sarışeker dedi ki...

Muhteşemsin sen yaaaa:)))Valla ellerine sağlık benim becerikli,hamarat meleğim.Çok güzel olmuş.Güle güle kullan canım.Modelinse...hepsinden güzel,maşallah.Allah nazardan saklasın.Öp o'nu benim için.Seni de çok çok öpüyorum.
Epeydir görüşemiyoruz ama benim ameliyatım,nekahat dönemim,tatilim,vize işlemlerim,ev temizliği vs...vs... nedeniyle canım.Bana darılmadın umarım.