28 Temmuz 2008 Pazartesi

düdük olayı



evettttttttttt geldim 1 aydır kardeşim hayatagülümsenin oğlu kendisi yiğenim olur sünnet düğünü için hazırlandık ve nihayet olduda bitti maşallah akıllarda kalan bana söylediği sözlerr

uçanteyze niye düdüğüm ötmüyor
uçan teyze niye bana düdük taktırdın
pipime havlayında korksun üzerini örtsünnnnnnnnnn

uçanteyze konusuna gelince utku ufakken onunla oyun oynardık ben üzerime bir örtü alır uçtum uçtum geldim seni öptüm derdim çok hoşuna giderdi adım uçan teyze kaldı işin ilginç yanı utku benim uçan teyzem var dediği zaman beni tanımayan pilot sanıyor!!!!!!!!!!!!

düdük en önemli mesele ömrümüzden ömür giden bir gün sünnnet yanii utku çok yaramaz .... bir çocuk olduğu için sünneti genel anestezide yaptırmak istedik doktoruda izne çıktığı için başka bir doktor bulup lokal anestezide yaptırdık amaaaa nasılll öldük öldük dirildik o anda doktorda bak sana düdük takıcam dedi bizim akıllıda gerçek sandı ve başında sürekli ben olduğum için 10 gün boyunca evde bir düdük fırtınası esti yani niye ötmedi düdük acabaaaa

üstteki resimdede kına yaktırmamak için kaçışı salonda sünnet olan çocuğu aradık

beni merak eden canlarıma sevgilerimle

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım ne güzel yazmışsın anını.Utku nunda hep aklında kalacak..Hele ki o düdüğün intikamını alacak senden bir gün.Eee ağbide oldu artık,havasından geçilmez.Bu arada iyi kandiller arkadaşım,özledim seni.Uçtum uçtum geldim öptüüüm. :))byby