9 Şubat 2008 Cumartesi

merhabalar herkese bugün birazcık bişeyler eklemek istedim canımkızım da bana mankenlik yaptı şapkaların hepsi hediye arkadaşlar be yapmadım ama beyaz olanın yapılışını biliyorum mavi tuvalet takımım yazdan beri elimde parmak örgüsüyle örülüyor ipim bitmişti ve devamını bulamamaıştım onun için bekliyor yani tembelliğimden değil konsolumu annem örmüştü çeyizime o tam takım sehpa falanda var içinde onlarıda bir ara çekip eklerim şimdilik bu kadar aman 15 tatil geldi dinlenicem ohhhh derken daha kötü olduk yaaa ay artık açılsın okullar demeye başladım eski düzenime dönüyüm kızımı okula kendimi kursa atıp rahatlamak istiyorum aaa bu arada sadece 5 şiş dantel şifresi ve modellerin olduğu yeni bir blog daha açıyorum bunların devamıda gelicek inşallah bir arada kurdela nakışı ile ilgili bir blog açmayı düşünüyorum bakalım kısmet zamanla hepinizi çok seviyorum sevgiler sizlere

Hiç yorum yok: