1 Şubat 2008 Cuma

deprosyondamıyım neyim

biraz önce örgü etkinliği için başına geçip elli kere söküp ama bir türlü içinden çıkamadığım bari ben yapamadım yapanlara bakıyım deyip yüksel ablama gittim bütün katılımcılara teşekkür ediyorum herkesin herkesin ellerine sağlık

evettttt sorun şuki bu yazıyı neden yazdım farkındayım bloğum öksüz kaldı sanki ve kendimi hiç bişeye yetişememekten hiçbir şeyin yolunda gitmemesinden verdiğim sözleri tutamamaktan yeni yılın çok çok kötü bir şekilde gelmesinden kimseye derdimi anlatamamaktan hastaneden çıkamamaktan bir hevesle başlayıp yarıya getirdiğim 5 şiş dantelimi 10 gündür elime alamayışımdan şöyle gezmeler yapıp alışveriş yapamamaktan hadi tatil geldi ya mersin ya izmir ya kayseri yapıyım derken yolların kapanıp biletlerin iptal edilmesinden ..............
yani gerçekten çok sıkıldım 1 aydır hayatım şu şekilde 3 aydır guatr ameliyatı bekliyorum tam bu ay kesin derken ve sabahın 6 30 da hastaneye gidip (her ay olduğu gibi) 7.30 da gişeler açılıp zar zor sıra alıp sonra 9 a kadar doktor bekleyip nihayet 11 gibi kan verip bu ara açlıktan ölüp dirilip derken ertesi gün kan sonucunu alıp tekrar sıraya girip 91. kişi olup oh iyi çok ilgilenen doktor burda derken tam sıra bana gelip doktorlar değişince benim cinler attı gelen doktormu onuda anlatıyım içimi döküyüm ayol ben 1 yıldır çekiyorum bunu doktor afet bir bi rbayan etli butlu herkes ona zenci diyor bir masa diziyor kendine ohh çay kahve cips kola kuruyemiş zeytin peynir yemin ediyorum. bir hasta bakıyor bir ağzına bişey atıyor nerden mi biliyorum hastalara 3 er dörder aldığı için içeri ve kimseye bişey demeden ilacı azalt diyip gönderince insan bir hoş oluyor

tabi bu kafayla eve gelinip ne yapılır en iyi temizlik artık neler yapmıyorumki bu doktora(içimden tabi) seni yetiştiren anaya babaya hipokrat yemini eden diline ......yani bu ayda ameliyat olamadım yarın numune hastanesine gidicem orda neler yaşıcam bilmiyorum çok zor arkadaşlar ben bu sebeple işimi nerdeyse eşimi ve evimide kaybediyordum bilen bilir beni guatr diyip geçmeyin yada hastanede sürünmek istemiyorsanız evde sürünün geçin gitsin

çokkkkkkk uzattım galiba çok bunaldım ama ya anlatmak istediğim 1 çanta dahi örüp yüksel ablacığma veremedim ya benim elimden kaçan uçan kurtulmaz bilmediğim yapamadığım bir halt yoktur ama noluyor bana bune ya 1 senedir doğru dürüst bişey yapmadım sadece lif oda yiğenlerime hediye elimde okadar resim varki bunları yayınlamak bile bana eziyet niye acaba sizlerde böylemesiniz bazen geziyorum blogları bayılıyorum hanımlara ben çok şikayetciyim bu halimden boş duranı sevmem asla ben boşta durmuyorum evdede oturamıyorum bişeyde yapamıyorum koş oraya koş buraya aman ne biliyim işte deprosyandamıyım ne bu ara iyice yedim kafayı galiba offf gidiyimde yatıyım bari gcee gece azcık içimi döktüm canım bloğuma ve sizlere hadi görüşürüz öpüyorum sizleri

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam canım , her şey olacağı yere kadar canını çok fazla sıkma nasılsa çoğu olayı değiştiremiyorsun ve içinde baka baka yaşıyorsun. Depresyonsa şimdi hemen hemen herkeste var. Ama tedaviside var.Önceliği guatıra vermende yarar var.Bir doktora bağlı kalma başka yerlerde başka doktorlarada göster aklına yatanı dinle. Sabırla yarım işlerinide bitireceğine eminim.Yavaş yavaş arada da dinlen ve değişik bir şey yap örn. olarak kitap oku yürüyüş yap tabi biraz kar kalkınca soğuklarda da üşütmemek şartıyla.Neyse zaten bildiğin şeyleri birde benim ağzımdan duydun yani okudun. İyi akşamlar güzel hafta sonları diliyorum. Sevgilerimi bırakıyorum.Aliye
www.e1y3.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Canım Munu'cum,inan bu aralar bende de acayip bir sıkıntı var.Yapmak istediğim çok şey var ama bir türlü olmuyor ve hep bişeyler kötü gidiyor,bende iyi başlamadım seneye ama dilerimki böyle sürmesin.sevgiler arkadaşım,iyi bak kendine..