21 Kasım 2007 Çarşamba

eee birazda pratik fikirler yazayım şöleeeee hoşunuza gidicektir deneyin

---evinizin güzel kokması için gidip okadar pahalı spreyler almayın bingosoft marka çamaşır yumuşatıcısnı alın fısfıslı(cam sil kapları) bir kaba 1 çay bardağına yakın doldurup üstünü suyla tamamlayın ve evin heryerine sık sık sıkın bakın kokuya .......

---- evin acil koku değişmesi yada evi süpürürken mis gibi kokmasını istiyorsanız en sevdiğiniz kokulu bir sabunu rendeleyip süpürgenin içine çektirin siz evi süpürdükçe heryer mis gibi çiçek koksun. birde vanilya sevenler varsa bir paket vanilyada çektirebilirler

-----bugünde kursta duydum arkadaşımın annesi taaa öncelerden örülmüş fakat zamanla eskiyen kazağını söküp başka birşey örmek istedimi o incelen kötü olan ipi hafif ıslatıp mikrodalga fırına atıp ipi eski haline döndürüyormuş yani ip kabarıp hiç örülmemiş gibi oluyormuş ama önce az bir ip deneyin ne olur ne olmaz

----elimizdeki samırsak soğan kokusunu çıkarmak için elimizi bildiğimiz saç jölesi vardır ya onunla ovup sonrada yıkarsak koku gidiyor

--- aaa birde bu çamaşır yumuşatıcısını 2 çay kaşığı kireçlenen ütüye koyup üstünü de suyla doldurup buhar ayarına getirip ütüyü aşşağı doğru tutarsanız o ütüde ne kireç kalıyor ne pas hepsi akıp gidiyor ama sakın içi yumuşatıcı olan ütüyü dik bekletmeyin ısınıp yanıyor ben denedim vallahiiii


çokkkk meşgulum arkadaşlar bu arada eşimin soytarısı oldum bu 5 şiş nelere kadir deyip benimle dalgasını geçiyor ayol ben napıyım dikkat vermezsem sök baştan sök baştan uğraş dur hadi bana kolay gelsin bu yazdıklarım benim buluşlarım bir arda 2 tane maske tarifi yazıcam birde migreni olanlara ama şimdi örgümün başına geçiyorum çünkü ilk yaptığımdan ilmak bir kaçtı yakalyana aşk olsun tekrar başladım aliye ablacım sorma bitiricem derken baştan aldık herşeyi olsun şimdş daha dikkat ediyorum senide öpüyorum hadi hoşçaklaın

Hiç yorum yok: